REZA & BAROBACH (پست ثابت)

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

ncj08fi4se16exe0um9t.png

در ضمن دوستانی که درخواست تبادل لینک دارن لطف کنن از قسمت تبادل لینک اتوماتیک همین

وبلاگ این اقدام رو انجام بدن . (تبادل لینک اتوماتیک به این صورت هست که ابتدا اسم

وبلاگ ما رو در وبسایت خودتون لینک کنید و سپس بیاید در این تبادل لینک اتوماتیک

اینجا آدرس وبسایت خودتونو ثبت کنید .)

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

redsgfgg
ساعت1:35---1 آذر 1394
پست های گروه fun pnu

• نایب مدیر – آقای جوانشیر آرایش
نایب مدیر گروه که وقتی مدیر گروه آفلاین و یا در دسترس نباشه نقش جایگزین مدیر رو داره و آقا جوانشیر عزیز بایستی حواسش در غیاب مدیر حواسش به گروه باشه و اوضاع رو کنترل کنه . لازم میدونم از همین تریبون به دوست عزیزم جوانشیر تبریک بگم . شیرینیش یادت نره داداش . ( نون بیات نباشه فقط )

• نگهبان گروه – آقای اسماعیل قربانی
آقا اسماعیل عزیز نیز به عنوان نگهبان گروه تصویب شدن که مسیولیت بزرگی در گروه دارن که جلوی اغتشاشات و سوتفاهمات احتمالی رو بر عهده دارن . کسی به نگهبان گروه چپ نگاه کنه با مدیر طرفه ها  .
اسماعیل جان پست جدید شما هم مبارک باشه . (همه عالی )

• مدیر برنامه های مدیر – آقای میثم نوروزی (منشی سابق)
اما میرسیم به میثم خان عزیز . میثم خان مدیر برنامه های من انتخاب شده و به عنوان agent گروه هستن و تمامی کارهای مربوطه با گروهو هماهنگی های لازم رو با مدیر گروه به عمل میارن . لازم به ذکر هست میثم خان که در گذشته در سمت منشی گری گروه سابقه ی فعالیت داشته به علت به خوبی به انجام رسوندن وظایف پستش به درجه ی agent گری گروه ارتقا, پستی پیدا کردن که از این تریبون به ایشون هم تبریک میگیم . (دلت میاد ؟ )

• حراست گروه – خانم افسانه خالقی فر
اما شغل بسیار خطیر و بزرگ خانوم خالقی فر که بسیار خطرناک هست در گروه که کسی با ایشون نباید در بیفتن حراست گروه .
ایشون که مثل همیشه بسیار منظبت و پر تاثیر در سمتشون فعالیت میکردن و به خوبی با کاربران برخورد کردند در پستشون ابقا شدن که جا داره به ایشون هم تبریک بگیم .
((لازم به ذکره که ایشون مجهز به دستبند ، گاز اشک آور و شمشیر سامورایی گروه هستن . اینا رو گفتم که حساب کار دستتون بیاد . ) )
(آخه آب و پفک و پیتزا ؟؟؟ مگه داریم . مگه میشه ،)


• معاون گروه – خانم مریم رحیمی
اما شغل و سمت مهم و پر زرق و برق معاون گری گروه که تصمات ساختار یافته در بالاترین سطحوح مدیریت گروه بعد از مدیر گروه که اتخاذ میشه میگیره . این پست مهم و بزرگ میرسه به شخصی که دارای مدال طلای استقامت در برابر لفت دارن . بله کسی نیست جز خانوم رحیمی که با استقامت بزرگی که در جهت ماندن در گروه و ترویج عدم فرهنگ لفت پروری در گروه و تلاشی که درسی شد برای از بین رفتن این فرهنگ غلط شد . از همین تریبون از ایشون بابت زحماتشون در این راستا تشکرات لازم رو به عمل میاریم و انتصابشون به عنوان معاون گروه تبریک میگیم . امیدواریم به خوبی در پست جدیدتون مشغول فعالیت باشید .

• جوکر گروه – پرمون خان
اما از حق نگذریم نوبتی هم باشه نوبت جناب پرمون عزیز که خیلی ارادت خاص دارم بهش . ایشون با نظر نهایی و تصویب و تایید نظرات هییت مدیره و کادر فنی به عنوان joke sender گروه معرفی شدن و حتما بایستی به این نکته اشاره کرد که یکی از فعالترین و اکتیوترین عضوهای گروه هم هستن و جا داره به گرمی ازشون تشکر کنم بابت زنده و فعال نگه داشتن گروه پست ها ، شعر ها ، و البته از همه مهم تر و fun تر جوک های خواندنی و زیبایی که ارسال میکنه به شایستگی در این سمت انتخاب شدن و از همین تریبون بهشون تبریک میگم .
لازم به ذکر هم هست علی رغم این سمت و پست مدال مرام و معرفت گروه فان که از قبل هم برای ما ثابت شده بوده هم به پرمون خان عزیز تعلق میگیره . از خداوند منان خواستار سلامتی و زندگی شاد و موفقی برات داریم داداش .


• حسابدار گروه – خانم ناهید آزاد
و اما نوبت میرسه به این پست . سرکار خانوم آزاد که در این مدت از هیچ همتی جهت جوکسازی برای مدیر دریغ نکردن )) و به جرعت میشه گفت که از 2 سالگی مدیر تا 20 سالگی مدیر جوک ساختن نوبت میرسه تا با یه پست جذاب و جالب به حسابشون برسیم ،) . بله درست متوجه شدید خانوم آزاد به عنوان حسابدار گروه معرفی شدن . ایشون که به شکلی تخصصی دستی بر این قضیه در شغل و زمینه ی کاری خودشون ( کارمند بانک ) دارن به شایستگی هر چه تمام تر به این سمت در گروه انتصاب شدن منتهی این حسابداری به معنای بدهکار بستانکار و صورت سود و زیان و ثبت ترازنامه نیست بلکه قراره به حساب اعضای گروه برسن . 
حیطه ی مسیولیت ایشون به این صورت هست که کاربران کم لاین و گمکلاین رو به حسابشون میرسن و با برخورد و ارسال پست های جذاب و جالبشون در راستای تشویق به فعالیت هر چه بیشتر این اعضا تلاش میکنن .
ایشون که تا بحال افتخار ندادن تو دور همی های گروه شرکت کنن و از نزدیک ببینیمشون ، امیدواریم تو قرار بعدی گروه که احتمالا دربند در یک جمعه باشه ببینیمشون .


• مسیول گردشگری و توریستی گروه – خانم مریم ترابی
اما خانوم ترابی . خانوم ترابی که اطلاعات و تجربیات مکان های گردشگری بالایی از کرج دارن به عنوان مسیول گردشگری و توریستی گروه انتخاب شدن . ایشون که سابقه ی آدرس اشتباه دادن به اعضای گروه و یک تصادف کوچیک آینه به آینه شدن ، رفتن به آتیشگاه رو هم میشه به دایره افتخاراتشون اضافه کرد  اما از شوخی گذشته خانوم ترابی به عنوان لیدر و پیشرو گروه در اردوها و دور همی های خارج از دانشگاه گروه میتونن نقش بسیار بسزا و پر رنگی تو خوش گذرانی ها و به یادگار موندن های خاطرات گروه داشته باشن . که از همین تریبون بایت این زحمتشون ازشون تشکر و انتصابشون به شایستگی در این پست رو بهشون تبریک میگیم .


• رییس دفتر هییت مدیره – خانم انصاری پور
اما یکی از حیاتی ترین و مهم ترین پست های گروه ریاست دفتر هیئت مدیره میرسه به سرکار خانوم انصاری پور . مطمینا حضور خانوم انصاری پور و امثال ایشون برای گروه نعمت بزرگی بوده و زمینه ساز موفقیت های بزرگی برای گروه هستند . بدون شک گروه فان پی ان یو اگر امروزه به این مرحله از همدلی و نزدیک بودن بین اعضای گروه رسیده که در کمتر گروهی این چنین پست های جالب و جذاب به اعضاش داده میشه و به آنلاین ترین کاربرانش شخصیت و پست داده میشه بدون شک بدون تاثیر از زحمات ایشون بوده . خانوم انصاری پور که میشه گفت یکی از سحرخیز ترین عضوهای گروه هستن که در اولین ساعات روشنایی صبح این انرژی و صبح بخیر رو به گروه هدیه میکنن و نوید بخش یک روز فعال رو برای گروه به ارمغان میارن اقدامات مثبت و زیبایی همچون تبریک تولد اعضا رو هم میشه بهش اشاره کرد . امیدواریم با اعطای پست ریاست دفتر هیئت مدیره که اختیارات بالایی رو برخوردار هست تونسته باشیم از زحماتشون برای گروه تقدیر به عمل آورده باشیم .


• بادیگارد گروه – آقای محمدرضا غریب خانی
اما مرد هیکل و پرستیژ گروه )))
کسی نیست جززززز آقای محمد رضا غریب خانی عزیز . جوانی غیور و دلیر از خطه ی قهرمان پرور شیراز . جا داره از همین تریبون این پست رو به بادیگارد خوشتیپ گروهمون تبریک بگیم و از امرو


vq
ساعت19:27---10 آبان 1394
حجت الاسلام علیرضا پناهیان که در رمضان گذشته با موضوع «تنها مسیر-راهبرد اصلی در نظام تربیت دینی» سخنرانی کرد و مورد استقبال جوانان قرار گرفت، امسال قرار است به مدت 30 شب در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین به موضوع «تنها مسیر برای زندگی بهتر» بپردازد و به سوال «چگونه یک زندگی بهتر داشته باشیم؟» پاسخ دهد. در ادامه فرازهایی از پنجمین جلسه را می‌خوانید:

تعریف زندگی در هفت مرحله/ مرحلۀ 1. زندگی یعنی "حرکت به سوی تمایلات"
•ما تعریف خودمان از زندگی را با یک نگاه و برخورد عاقلانه آغاز می‌کنیم تا این تعریف بتواند مورد توافق انواع آدم‌ها قرار بگیرد. و الا اگر ما بخواهیم تعریفی از زندگی ارائه دهیم که فقط بر اساس مباحث و مفاهیم دینی باشد، خیلی‌ها این تعریف را قبول نمی‌کنند، مثلاً اگر بگوییم: زندگی این است که دستورات الهی را در آن پیاده کنیم، نمازمان را بخوانیم، خمس و زکات بدهیم و... در این صورت خیلی‌ها خواهند گفت: «شما با این تعریف می‌خواهید دین خودتان را به ما تحمیل کنید» لذا ما تعریف زندگی را با یک نگاه متوسط و منطقی شروع می‌کنیم که نوعِ آدم‌های منصف، بر اساس عقل و منطق‌شان آن را بپذیرند.
•ما بر اساس نگاه فوق، تعریف خودمان از زندگی را در هفت مرحله ارائه می‌دهیم. در مرحلۀ اول از تعریف زندگی می‌گوییم: «زندگی یعنی حرکت به سوی تمایلات» در اینجا از کلمۀ اگاهی استفاده نکرده‌ایم، چون شما در ضمن حرکت به سوی تمایلات خودتان مجبور هستید از آگاهی هم استفاده کنید.

زندگی دو عنصر کلیدی دارد: حرکت و تمایلات / موتور محرکۀ حرکت ما تمایلات ما هستند
•زندگی دو عنصر کلیدی دارد، یکی «حرکت» و دیگری «تمایلات». چون کسی که حرکت نداشته باشد، اصلاً زنده نیست که بخواهد زندگی کند، او در واقع مُرده است. و وقتی بحث از حرکت به میان می‌آید، این سؤال مطرح می‌شود که «حرکت به سوی چه چیزی؟» آن چیست که تمام حرکت‌های آدم‌ها را در بر می‌گیرد؛ انواع و اقسام آدم‌های مختلف، از جمله کمال‌طلب، سطحی، جنایتکار و...؟ «تمایلات» یا «علاقه‌های انسان»، آن چیزی است که حرکت انسان برای رسیدن به آن صورت می‌گیرد. موتور محرکۀ حرکت ما طبیعتاً «تمایلات»، «علاقه‌ها» یا «گرایش‌های» ما هستند.
•تمایلات نقش کلیدی در زندگی انسان دارند، انسان به سوی تمایلاتش حرکت می‌کند، انسان برای تمایلاتش زنده است، انسان برای تمایلاتش تخیل می‌کند، انسان فکرش را در خدمت تمایلاتش به‌کار می‌گیرد. اگر یک پژوهشگر عاقل و هوشمند دیدید، او هم به سوی تمایلاتش دارد حرکت می‌کند، منتها تمایل او «حقیقت‌طلبی» یا «جستجوگری در عرصۀ علم و آگاهی» است. او هم خارج از این تعریف نیست.
•کسی نمی‌توند بگوید: «من دنبال تمایلات خودم نیستم، من دنبال چیزهایی بالاتر از تمایلات خودم هستم!» می‌گوییم: «خُب، تمال تو به همان چیزهایی است که بالاتر از این تمایلات سطحی است، یعنی تو به همان چیزهای بالاتری که دنبالش هستی، تمایل و علاقه داری و الا به دنبالش نمی‌رفتی.»

مرحلۀ 2. زندگی یعنی «تلاش» برای رسیدن به «تمایلات»/زندگی یک حرکت ساده نیست، بلکه حرکت توأم با تلاش است
•در مرحلۀ قبل، تعریف ما از زندگی این بود: «زندگی حرکت برای رسیدن به علاقه‌هاست» اما زندگی یک حرکت ساده به سوی تمایلات نیست، بلکه یک حرکت توأم با تلاش است. مثلاً وقتی ما آب می‌خواهیم، به همین سادگی نیست که آب در دسترس ما باشد و ما حرکت کنیم و آب را برداریم! بلکه آب را باید از چاه یا رودخانه بیاوریم، تصفیه کنیم، لوله‌کشی کنیم و به داخل خانه بیاوریم. بنابراین به جای «حرکت» کلمۀ «تلاش» را در تعریف زندگی اضافه می‌کنیم.
•ما وقتی می‌خواهیم به سمت تمایلات‌مان حرکت کنیم، این حرکت معمولاً با سختی‌هایی همراه است، پس این حرکت را باید تبدیل کنیم به «تلاش». بنابراین اجازه دهید تعریف‌مان را این‌طور تکمیل کنیم: زندگی یعنی حرکت و تلاش برای رسیدن به تمایلات. البته کلمۀ حرکت را هم می‌توان حذف کرد و فقط کلمۀ تلاش را باقی گذاشت، از این باب که «چون‌که صد آمد نود هم پیش ماست» پس تعریف ما در مرحلۀ دوم این‌طور می‌شود: زندگی یعنی تلاش برای رسیدن به تمایلات.
•امام صادق(ع) مفصلاً در این‌باره صحبت فرموده که چرا زندگی انسان طوری طراحی شده است که هر چیزی می‌خواهد باید به‌خاطرش تلاش کند و سختی بکشد؟ و بعد هم حضرت مثال می‌زند که مثلاً اگر میوه می‌خواهید، باید بروید درخت میوه بکارید و پرورش دهید و نگهداری درخت میوه هم کار دشواری است. مثال دیگر حضرت هم دربارۀ تهیه نان و داروهای گیاهی است. و بعد می‌فرماید که اگر خداوند متعال زندگی انسان را این‌طوری طراحی نمی‌کرد، حوصلۀ انسان سر می‌رفت، اصلاً انسان این تلاش و درگیری با طبیعت برای به‌دست آوردن نیاز خود را دوست دارد. و می‌فرماید: اگر یک‌جایی مهمان بشوید و همه‌چیز را آماده به شما بدهند، بعد از چند روز خسته می‌شوید و بلند می‌شوید می‌گویید: بگذارید من هم یک کار و تلاشی انجام دهم.(فَإِنَّهُ خُلِقَ لَهُ الْحَبُّ لِطَعَامِهِ وَ کُلِّفَ طَحْنَهُ وَ عَجْنَهُ وَ خَبْزَهُ وَ خُلِقَ لَهُ الْوَبَرُ لِکِسْوَتِهِ فَکُلِّفَ نَدْفَهُ وَ غَزْلَهُ وَ نَسْجَهُ وَ خُلِقَ لَهُ الشَّجَرُ فَکُلِّفَ غَرْسَهَا وَ سَقْیَهَا وَ الْقِیَامَ عَلَیْهَا وَ خُلِقَتْ لَهُ الْعَقَاقِیرُ لِأَدْوِیَتِهِ فَکُلِّفَ لَقْطَهَا وَ خَلْطَهَا وَ صُنْعَهَا ... لَوْ أَنَّ امْرَءاً نَزَلَ بِقَوْمٍ فَأَقَامَ حِیناً بَلَغَ جَمِیعَ مَا یَحْتَاجُ إِلَیْهِ مِنْ مَطْعَمٍ وَ مَشْرَبٍ وَ خِدْمَةٍ لَتَبَرَّمَ بِالْفَرَاغِ وَ نَازَعَتْهُ نَفْسُهُ إِلَى التَّشَاغُلِ بِشَیْ‏ءٍ؛ توحید مفضل/86)

کسانی که «زندگی بدون تلاش» را تبلیغ می‌کنند، به انسان‌ها دروغ می‌گویند/ریشۀ فساد آشنا نکردن بچه با حقیقت زندگیست، نه ماهواره
•پس جزئی از تعریف زندگی، تلاش و تکاپو برای رسیدن به تمایلات است. لذا کسانی که «زندگی بدون تلاش» را برای انسان تبلیغ می‌کنند یا ترسیم می‌کنند، در واقع دارند به انسان‌ها دروغ می‌گویند. و اگر شما بخواهید فرزند خودتان را برای زندگی تربیت کنید، در واقع باید این تلاش را به او یاد بدهید و بگویید: «هرچیزی می‌خواهی، باید به‌خاطرش سختی بکشی» حالا نمی‌دانم چقدر در آموزش و پرورش ما این کار انجام می‌شود؟ این اتفاق باید از هفت‌سالگی بیفتد و ما اگر این کار را انجام ندهیم، ریشۀ فساد همین‌جاست؛ نه آن ماهواره‌ای که تا چند وقت دیگر، با تلفن همراه هم به سهولت قابل دریافت خواهد بود.
•ریشۀ فساد آن‌جایی است که ما بچه را با متن حقیقت و مادۀ خام زندگی آشنا نکنیم. اگر بچه با حقیقت زندگی آشنا نشده باشد، دیگر فای


مهوش
ساعت21:48---31 شهريور 1394
سلام رضا و بروبچ عزيز خوبي؟
به قول خودمون جوونا وبلاگت خیلی پرفکت بود خیلی باحال بود می گم برای افزایش بازدید وبلاگت به وبلاگ من سر بزن ، وبلاگت ارزشش داره خیلی ازش خوشم اومد بیا ا ا ا ا منتظرتم


mokhtari
ساعت3:05---23 خرداد 1394
http://s3.picofile.com/file/8193388442/a_docx_1_.html

رضا
ساعت1:24---27 بهمن 1393
https://mobile.twitter.com/wa_status

reza
ساعت16:12---20 بهمن 1393
این روزها درخواست از طرف لنگیا واسه استقلالی شدن زیاد شده.
فعلا شما هم این فرم توبه نامه رو پر کنید و بدید 4 تا استقلالی امضا کنند،شاید قبول بشه.


به نام خدا

توبه نامه

اینجانب..............فرزند.........با اظهار پشیمانی از گذشته ننگین و شرم آور خود در رابطه با طرفداری از تیم پرس پول لیس و با اعتراف به قدرت و عظمت تیم فوتبال استقلال بزرگ، از شما طرفداران استقلال تقاضا دارم با نادیده گرفتن سوء سابقه بنده حقیر، من را در جمع خود بپذیرید، همچنین متعهد میگردم در بازی های آینده تیم بزرگتان به ورزشگاه رفته و با فریاد "پرسپولیس سوراخه" و "استقلال سرور پرسپولیسه" گلوی ناقابل خود را پاره کنم و گواهی دکتر بیاورم.
امضاء و اثر انگشت


رومینا
ساعت11:19---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

رومینا
ساعت10:58---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

رومینا
ساعت10:45---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

هستی
ساعت23:06---7 مهر 1392
مطالب وبت خییییییییلی عجیبه....ولی خوشم اومد دمت گرم...به منم سربزن

ccb
ساعت20:25---6 تير 1392
با عرض سلام و خسته نباشید.


سایت خبر جهانی CCB شمارا دعوت می کند برای مطلع شدن از اخبار جهان منتظریم ما...





آدرس فیسبوک ما:www.facebook.com/pages/CCB/279021968909496?ref=hl





آدرس سایت ما:WWW.CCB.LOXBLOG.COM





ccb
ساعت20:13---6 تير 1392
با عرض سلام و خسته نباشید.

سایت خبر جهانی CCB شمارا دعوت می کند برای مطلع شدن از اخبار جهان منتظریم ما...



آدرس فیسبوک ما:www.facebook.com/pages/CCB/279021968909496?ref=hl



آدرس سایت ما:WWW.CCB.LOXBLOG.COM




mahsa
ساعت10:05---4 خرداد 1392
salam merc az hozuret

mahsa
ساعت12:07---31 ارديبهشت 1392
like

سحر
ساعت10:40---28 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس وقتی وبلاگتو دیدم یه لحظه فکر کردم تو یه سایتم بعد متوجه شدم توی وبلاگم واقعا وبلاگ خوبی داری مرسی از مطالبت دلم می خواد با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر افتخار بدی بیای توی سایت من و با هم تبادل لینک کنیم خوشحال می شم منتظرتم

شما برنده شده اید از وبلاگ برتر
ساعت14:22---27 ارديبهشت 1392
با سلام به ایام تولد حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز نرد وبلاگ شما در بین 11500 وبلاگ به عنوان وبلاگ برتر انتخاب و بنده 75 درصد تخفیف ویژه خرید فقط تا تاریخ 3/3/92 شده است کد تخفیف شما :cd7ebb
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
http://iranarena.ir/page/gift


شما برنده شده اید از وبلاگ برتر
ساعت14:17---27 ارديبهشت 1392
با سلام به ایام تولد حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز نرد وبلاگ شما در بین 11500 وبلاگ به عنوان وبلاگ برتر انتخاب و بنده 75 درصد تخفیف ویژه خرید فقط تا تاریخ 3/3/92 شده است کد تخفیف شما :cd7ebb
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
http://iranarena.ir/page/gift


سارا
ساعت11:12---27 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس وقتی وبلاگتو دیدم یه لحظه فکر کردم تو یه سایتم بعد متوجه شدم توی وبلاگم واقعا وبلاگ خوبی داری مرسی از مطالبت دلم می خواد با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر افتخار بدی بیای توی سایت من و با هم تبادل لینک کنیم خوشحال می شم منتظرتم

roya
ساعت17:18---14 ارديبهشت 1392
سلام آقارضا .
مرسی از اینکه بهم سر زدی خوشحال شدم داداش
من شما رو لینک کردم شما هم اگه قابل میدونید منو بلینکید


elnaz
ساعت16:32---28 فروردين 1392
apppam
rasty salam
tashrif biar azizam khosh hal misham.
montazeretam.


ahmadzade
ساعت10:38---26 فروردين 1392
با عرض سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبایی دارید خوشحال میشم با سایت من تبادل لینک کنید

sahra
ساعت18:53---22 فروردين 1392
slm webe jalebi darin b manam sar bezan va nazar bede ta bedonam k omadi vagarna manam dg nemiam!
۝● .♀.•° ۝● 彡بـــــــــزرگترین وبلاگ کامپیوتروتـــــرفندها۝● .♀.•° ۝● 彡
http://sahra-pc.mihanblog.com/


رزیتا
ساعت18:15---22 فروردين 1392
سلام خوبین ؟ بهت سر زدم برات نظر هم گذاشتم بیا با هم تبادل لینک کنیم منتظزت هستم تازه اگه خواستی وبلاگت را که بروز میکنی هر کدوم از پست های جدیدت را اگه در سایتم ثبت کنی ظرف مدت 10 دقیقه در گوگل میره وبلاگت و آمار و رتبه بهتری پیدا میکنه وبلاگت منتظرت هستم

elnaz
ساعت19:11---21 فروردين 1392
aaaaappppppaaaam


تیناگومز
ساعت12:08---26 بهمن 1391
وبلاگت خیلی خوبهپاسخ:خواهش میکنم نظر لف شماست هم تیمی قهرمان

iman
ساعت14:28---16 بهمن 1391
سلام رضا جان دمت گرم بابت مطالب خوبت وبر وزت
داش ایمانت


maryam eshghe sorati
ساعت9:42---6 بهمن 1391
salam reza jan matalebet kheyli ghashang boood axat koli bem faz dad dameeet jiiiiiz
پاسخ: دم تو هم ولرم که بهم س زدی


azadaneh.loxblog.com
ساعت15:53---1 بهمن 1391
من تبادل لینک کردم
پاسخ:thanks


ساعت22:40---9 دی 1391

ایول ایول باحال بود موفق باشید

 ----------------------------------------------------------------------------------------------

مرسی خیلی ممنون . نظر لطفتونه . بازم سر بزنید خوشحال میشیم



dajal
ساعت0:16---24 آذر 1391
slm b esme dajal linkam kn hatman linket mikonam dar avalin forsat

reza
ساعت20:52---20 آذر 1391
سلام بنده مدیر سایت http://fazelook.rozblog.com هستم شما منو با آٔدرس HTTP://FAZELOOK.R98 .IR لینک کردی لطفا لینک منو عوض کن و بجای اونhttp://fazelook.rozblog.com رو بزار

میلاد جامی
ساعت18:16---12 آذر 1391
سلام وب خوبی داری به ما هم سری بزن نظر هم بدی ممنون
graphicmilad.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1398 | 21:8 | نویسنده : رضا و بروبچ |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.